31/12/13

Visita al "Clark Planetarium"

3 de Març del 2013

Aquest dia vam fer una sortida al Planetari de Salt Lake City. La Dina hi havia anat d'excursió un any, però nosaltres no hi havíem estat mai.

L'entrada al Planetari és gratuïta, i només s'ha de pagar per a veure una projecció en una d'aquelles sales amb cúpula. Vam agafar tickets per a veure'n una que parlava dels diferents planetes i les seves característiques.


Llavors vam anar voltant per les diferents exposicions que hi ha allà, algunes més manipulatives i algunes, com aquesta d'aquí sota, amb un decorat per a fer-se una foto com si estiguessin a Mart.


2 comentaris:

  1. Hola Ingrid, podria contactar amb tu d'alguna manera? Per email? em.dic ari, tinc 23 anys i sóc de Vi. M'agradaria venir a SLC a treballar i m'aniria molt bé Parlar amb algú que hi visqui... Encara hi sou? Bé espero tenir noticies aviat. Moltes gracies per avanaçat. Abraçades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ari,

      Encara som per aquí, sí. Si vols em pots enviar un email anant a "Íngrid i família" a l'apartat "NOSALTRES" a la part dreta de la pantalla. Llavors tria contactar per correu electrònic.

      Salut,

      Elimina