24/12/13

Skirt in the Dirt

26 d'Agost del 2012

Ja tornaven a fer la meva cursa preferida! Aquest any, la del matí era només per a dones. 10 km per camins amb obstacles naturals (troncs, rius, sorra, escales de fusta...) molt divertida!

Animaven a les noies a que portessin "tutús" o faldilles i n'hi va haver moltes que van fer molt cas! :)


Molta gent s'hi apunta només per a fer ambient, sense potser haver entrenat res!, i des del principi vaig trobar al davant.


Com cada any, hi havia aquell noi de "Only in Ogden" que fa unes fotos molt xules.


Aquí precisament li feia una rialla, però em va enganxar amb una cara...!!!


I això d'aquí van ser els "avituallaments" de després de la cursa! Tot un luxe: maduixes sucades en xocolata...


Una copa de cava de record per a cada una, amb "cava" sense alcohol, per suposat!!!


Tota una varietat de "cupcakes" ben refinades...



Una passada!

Jo vaig acabar a la camilla amb gel al turmell, que a l'última volta me'l vaig torçar i em feia bastant mal, però igual que l'any anterior, en guardo molt bon record.

1 comentari: