25/12/13

Comencen les escoles

5 de Setembre del 2012

Ja tornava a tocar anar a l'escola -per la Dina- i començar-la per la Lia.

Aquest any la Dina feia 2n i la Lia anava per primera vegada a una "Preschool", perquè aquí no comencen l'escola fins que tenen 5 anys, que fan Kindergarten.

La Dina ja era "veterana" a Holt -des de Kindergarten que hi anava-.


La Lia era el primer cop que anava a "aprendre". Primer la vam apuntar a una Preschool que es diu "Barneck", que feia 3 dies a la setmana, 2h30' cada dia i s'havia de pagar.


Llavors, com que semblava que el meu visat no pintava bé, la vam canviar a una Preschool que em van dir que feien a Holt, que era gratis.


En aquesta Preschool de Holt demanaven als Pares que anessin a fer de voluntaris un cop per setmana i vaig poder veure que no era el que volia per la Lia. A part de que ella ja feia dies que deia que no volia anar-hi i teníem una "guerra" cada dia per a que hi anés... o sigui que la vaig desapuntar i es va quedar a casa amb mi.

2 comentaris:

  1. O sigui que la Lia no anava a la mateixa escola que anava la Dina, oi? Potser va ser per això que no acabava d'agradar-li!

    ResponElimina
  2. La primera Preschool on va anar no era la de la Dina, però havíem de pagar. La de Holt, que era gratis, sí que és on va la Dina, però és la que no ens va agradar... Els ensenyaven molt poquet i els tenien molta estona jugant sols, sense estar dirigits i la Lia cada dia em feia suar sang per a portar-l'hi...

    ResponElimina