31/12/13

Alegrant els vestits...

2 de Febrer del 2013

No sé pas quan devia fer ja que havia fet aquests vestits per la Dina i la Lia i, a arrel de trobar un clip de la Dina quan buidàvem el pis de Manresa, vaig pensar que podia fer uns clips amb feltre. Un cop vaig haver fet els clips, vaig pensar que també podia "decorar" els vestits aquests, que eren tots ben llisos. O sigui que vaig retallar i cosir uns quants cors i unes quantes flors i aquí tenim el resultat:


Uns vestits ben alegres per unes nenes precioses!

2 comentaris:

  1. Mira-te-les elles, guapíssimes amb aquests modelets amb disseny Íngrid que l'Àgata Ruíz de la Prada podria firmar ben bé!

    ResponElimina
  2. Oi que sí que en té l'aire? Així amb tant color? Sempre m'havien agradat els vestits de l'Àgata Ruíz de la Prada... :)

    ResponElimina