31/12/13

Vestides de Rapunzel

30 d'Octubre del 2012

Ja feia temps que els havia fet aquest vestit de Rapunzel. Al Walmart tenien aquesta roba lila d'oferta i la vaig comprar. Primer els vaig fer les faldilles acampanades -que són molt fàcils i des de petita sempre m'han encantat- i llavors, veient la pel.lícula "Tangled" de Disney (Enredados) em vaig animar a fer-los el cosset i a posar punta a la faldilla. Oi que van quedar ben autèntics, els vestits?


Com que van decidir que a l'endemà -dia de Halloween oficial- se'ls volien posar, els estàvem emprovant. Mireu que contentes que estaven amb aquestes faldilles "que fan tanta volta" (la música l'he afegit jo al vídeo -no els en feia falta cap, per a fer voltes!-):


2 comentaris:

  1. Això de fer voltar les faldilles em recorda una Íngrid de fa una pila d'anys, ho deuen dur als gens!

    ResponElimina
  2. Sí, i tant! Sempre m'han agradat, les faldilles acampanades! Encara me n'hauré de fer unes per mi! :)

    ResponElimina