30/12/13

Viatge sorpresa

18 d'Octubre del 2012

Aquest dia ens vam llevar a punt per a fer una sorpresa a la Dina i la Lia...

Havíem estat preparant un viatge en secret i avui era el gran dia...

El dia abans havíem carregat les maletes sense que elles ho sabessin i quan ens vam llevar, vam esmorzar i les vam fer pujar al cotxe dient que anàvem a fer un vol.

Quan vam arribar a l'estació de Layton i vam treure les maletes, la Dina ja va demanar que on anàvem i li vam dir que agafaríem el tren. Quan va demanar per què dúiem maletes, ja no vaig saber què dir i em va sortir un "per si un cas"...

El tren ens va deixar a Salt Lake City i allà vam caminar fins a l'estació del bus, per a agafar el que ens havia de dur a l'aeroport. Els vam dir que estiguessin al cas a veure si arribava el número 551, que és el que havíem d'agafar nosaltres, però quan va arribar, la Dina va dir que no podia ser, que aquest anava a l'aeroport!!!

I cap a l'aeroport vam anar... Aquí sí que no paraven de demanar a on anàvem... els vam dir a veure si ho endevinaven i, davant la nostra sorpresa, van començar a dir llocs dels EEUU i altres països que no ens haguéssim pas pensat que sabessin!

Al final la Dina va dir "Colorado" i era veritat que i anàvem, perquè hi fèiem una escala, o sigui que li vam dir que sí, i es devia pensar que anàvem a veure els nostres amics de Vail.

Quan vam arribar a Denver, però, vam anar a agafar un altre avió, i llavors sí que ja els ho vam haver d'explicar... Anàvem a Florida, a la platja!!!!!!!!!!!!

El que no sabien era la sorpresa que els esperava a l'endemà...!

1. Quina bona planificació! Aquestes nenes quants quilòmetres deuen dur ja fets?
    Espero el següent capítol de la sorpresa!