31/12/13

Continuen les vacancetes

19 d'Octubre del 2012

No havia dit que vam aprofitar aquests dies per a fer el viatge perquè era el "Fall Break" (les vacances de tardor). Cada any, per aquestes èpoques sempre hi ha un parell de dies + el cap de setmana que és festa, i vam aprofitar per a preparar el viatge, comptant que el meu visat tiraria endavant i podria seguir treballant...

Total, que després dels dofins vam anar pujant cap allà on teníem l'hotel i vam parar en una platgeta a sucar-nos una mica a l'aigua...

No vam triar la millor platja, perquè no era gens fonda i no vam poder banyar-nos, però vam estar una estona per allà remenant la sorra.

En baixant havíem vist un lloc per a menjar que era buffet i allà vam parar. Hi havia paella, peix i marisc i van menjar molt de gust.

L'única pega era l'aire condicionat tant fort que hi havia... A fora s'estava tant bé, i a dins feia un fred!!! No dúiem jerseis i ens vam posar els tovallons de paper per a que ens tapessin una mica les espatlles!

A l'endemà vam anar a buscar una altra platja (a Miami Beach) i de camí vam visitar un parc estatal que hi havia. La Dina va trobar una cargolina:

Allà el paisatge és molt bonic: la vegetació arribar ben bé a ran d'aigua i veus com boscos que reposen sobre el mar.

Encara ens quedava un altre dia i vam anar a una altra platja. La Dina i la Lia s'ho van passar d'allò més bé fent fortaleses de sorra.

Com que les onades ens l'anaven desfent, havíem de fer un bon rec al davant per a parar-les...

Però seguien arribant-hi...

O sigui que vam haver de traslladar-la més a munt i fer una bona muralla per a protegir-la!

La Dina i la Lia es van enamorar d'aquestes gavines petitones... feien tant riure! Quan venien les onades s'escapaven corrent per a no mullar-se i corrien tant ràpid amb les seves potetes tan xicarrones... eren molt gracioses.

I a l'endemà ja se'ns acabaven els dies i tocava tornar...

Va ser un viatge inoblidable i només ens n'hagués quedat bons records, si no fos perquè aquella mateixa nit vaig saber que m'havien denegat el visat de treball... Això volia dir que podia tenir el visat que em toca com a dependent del Vito, però que no podia tenir el visat que m'havia volgut fer l'empresa per a poder treballar... Per tant, puc estar legalment al país, però no estic autoritzada a treballar...