31/12/13

Anem de visita "a casa" per Nadal - Sopar de Nadal

23 de Desembre del 2012

Després de gairebé 3 anys i mig de marxar, igual que a l'anunci del torró "El Almendro", vam tornar "a casa" per Nadal.

Havíem comprat el bitllet al Juliol, esperant que jo podria seguir treballant i ho podríem anar fent més sovint. També necessitàvem buidar el pis i posar-lo a llogar i teníem ganes de veure la família, sobretot el meu Pare que estava malalt.

Vam marxar amb les maletes mig buides, per a poder tornar ben carregats, perquè el pis s'havia de buidar...


La Dina i la Lia es van portar com unes campiones durant tot el viatge, que no és curt... Vam volar de SLC a JFK, de JFK a AMS i d'AMS a BCN...


Finalment vam arribar el dia 24 a la tarda a l'aeroport de Barcelona on ens esperava un "comitè de benvinguda" de Moià amb la cosina Ona i el cosí Iu, encara a la panxa.


Només arribar a Manresa, ja ens esperava el sopar de Nadal a casa la meva germana Adriana, amb els meus Pares i tots els meus germans i família: 21 en total!


Aquesta era la taula dels 11 cosins:


I aquest devia ser el tió més picat de tots els Nadals!


Amb tants bastons picant-lo, va cagar molt i molt!

Fins i tot va cagar aquests vestits de Nadal per la Duna i l'Ona, iguals que els que tenien la Dina i la Lia!!!



2 comentaris:

  1. Ei, que se'l van carregar el tió tota aquesta colleta?
    Quins records tan bonics!

    ResponElimina
  2. Quins records tan bonics! Són festes especials per la canalla, sense ells no serien tan maques!

    ResponElimina