15/11/11

Tornen els convidats

I ja van tornar els companys de joc!!!
El diumenge 24 de juliol vam anar al Meadows Park de Clinton. Va ser una sortida molt aprofitada: el Vito i jo hi vam anar corrent, mentre el Sebas, la Mire i la canalla hi anaven amb cotxe.
La canalla va estar jugant per allà amb terra, fulles, troncs, aigua i formigues voladores!
La Mire va passar-se una bona estona comptant els vagons d'un tren que era més llarg que un dia sense pa...
A l'hora de tornar, el Vito va fer-ho corrent, el Sebas caminant, i jo, que havia allargat una mica per allà vaig tornar amb cotxe amb la Mire i la canalla.
A casa també van tenir les seves estones de joc. Que macos que són, quan estan tan ben avinguts!!!


1 comentari:

  1. Això de macos que són també ho deia jo, però més macos em semblàveu quan dormíeu! Quina pau després d'un dia mogut! No em direu pas que no us hi heu trobat de mirar-vos-els quan dormen i sentir-vos d'allò més entendrits!

    ResponElimina