23/11/11

M'ofereixen una feina!!!!!



Tot i estar treballant a Convergys, jo vaig seguir enviant CV a tot arreu... Primer no sabia quan hi duraria, allà i, segon, tot i que ja vaig veure que ells no em farien pas fora, tenia molt clar que no era un lloc on volia estar-hi gaire temps. A part d'estar molt angoixada pel tipus de feina, per com ens havien ensenyat de malament i per la meva inseguretat amb l'idioma, les condicions de treball eren molt dolentes: el sou molt baix, una manera de treballar gens professional, horaris canviants, i una manera molt poc considerada de comptar les hores treballades, descansos i hores de dinar.

Total, que a finals de Juliol, em van trucar d'Orbit Irrigation Products. Em van dir que em volien fer una entrevista per telèfon per la posició de "Account Coordinator-Sales Support" (perquè havia aplicat per a dues posicions més...-jo m'apuntava a tot...-) i vam quedar per a l'endemà (el dia 28, just 2 anys i 2 dies després d'arribar aquí a Utah) per a parlar una estona per telèfon. Estava tant contenta!!! Veia una porta oberta per a poder sortir d'aquella mena de presó que, per mi, era Convergys.

L'entrevista va anar prou bé i els vaig interessar perquè, quan vaig trucar per a veure com anava la cosa, ja em van proposar una altra entrevista cara a cara allà a Orbit. Estava ben emocionada!

El dia 3 d'agost, vaig baixar cap a North Salt Lake per la I-15 (uns 25' o 30' amb cotxe) i vaig dir a la Recepcionista que tenia una entrevista de treball. Al cap de poc, ja va venir el Shawn Weaver (director de RRHH) i la Joan Carter (la Directora del Dept. de Vendes) i vam entrar a la "Showroom" a fer la reunió. Aquesta sala és molt gran i hi tenen tot de postades amb els seus productes, tal i com els venen als grans magatzems de bricolatge i jardineria. Em van estar demanant coses de la meva feina a Metalbages i em van demanar també sobre el meu nivell de francès. Necessitaven algú que parlés francès per a tractar amb els clients de Canada, que a vegades no saben o no volen parlar anglès.

Vam quedar que tornés a trucar al cap d'uns dies, a veure què, però ja no vaig tenir temps... Ells mateixos em van trucar i em van dir que em volien fer una altra entrevista, aquesta vegada amb els Team Leads (els responsables dels diferents equips del departament). I vaig anar a fer la 3ª entrevista el dia 5 d'agost, just el dia que feien "Lagoon Day" (l'empresa tancava al migdia per anar a Lagoon -el parc d'atraccions que hi ha allà a la vora-). És curiós, però no estava gens nerviosa, quan anava allà. A les primeres entrevistes que vaig fer a LIFETIME, al novembre-desembre de l'any passat tremolava com una fulla fins a tal punt que gairebé no podia parlar... Fins i tot em vaig posar malalta dels nervis que passava... Ara no sé si és que ja n'havia fet tantes que ja ho tenia superat, o que ja m'ho agafava diferent...

Recordo les trucades des del lloc de descans de Convergys, desitjant que em diguessin que sí... I em van dir que sí!!! El Shawn em va dir que em passaria una oferta de treball, que me la mirés i, si ho trobava tot bé, l'omplís i els la tornés. Vam quedar que començaria el 22 d'agost, per a poder donar uns dies a Convergys (que no crec que els necessités: cada dilluns començava el training un nou grup de 15 o 20 persones).

Aquella tarda-vespre vaig passar-ho molt molt malament, perquè l'oferta de treball no arribava... Se'm va fer un nus al cor... Només pensava: i si s'han repensat? I al final, ja tard, va arribar l'email!!!! Va ser una alegria tan gran!!! Va ser com si em salvessin... Sempre que veig el Shawn el veig com el meu "salvador"... li estic molt agraïda per haver-me obert una porta.

Ja vaig dir al meu Supervisor que plegava i vaig estar esperant amb candeletes que passessin tots els dies ben ràpid...

1 comentari:

  1. Es nota que ho has patit perquè hi poses tot el sentiment en aquest escrit, però quan un és constant, i aquesta qualitat la tens, aconsegueix allò que es proposa. M'alegra aquest final feliç, t'ho mereixes! Ja sé que sóc la teva mare i aquesta opinió potser no és prou objectiva, però ja em coneixes i saps que no dedico floretes perquè sí.

    ResponElimina