10/9/10

Sundance (Mt.Timpanogos)

El dissabte 14 d'agost vam anar a passar el dia a les pistes d'esquí de Sundance, que són a vora el Mt.Timpanogos (és on hi ha unes coves que vam visitar fa poc). És una zona preciosa, amb unes muntanyes que em recorden Ordesa.


Va fer un dia esplèndid i, mentre jo m'ho passava pipa corrent com una cabra per les muntanyes (els dissabtes és quan faig la tirada), la canalla s'ho va passar pipa corrent com cabres pel prat :)


Em tocava fer 2h20' (que al final van ser 2h35', per un altre error de càlcul i d'orientació... :) -esperem que a la marató no hi hagi errors-) i van tenir temps de fer de tot...

Quan vaig acabar, em vaig anar a refrescar i a netejar les cames empolsinades al riu ...

I ens en vam anar cap a una cascada que hi havia a prop de la carretere. El rierol que feia anava a parar just a la vora d'un trail que hi havia i podies posar-te a dins de peu.


Mentre el Vito se n'anava a córrer una estona, la canalla s'ho va estar passant pipa jugant amb l'aigua, amb les pedres, fent "preses" amb troncs, ...


Tot i el mal de cames que vaig tenir jo els dies següents, va ser un dia molt renovador per tots!!!

1 comentari:

  1. Es veu un paisatge preciós i molt bo per carregar piles!

    ResponElimina