16/9/10

És el meu Sant!

El dia 2 de setembre (Santa Íngrid) el Vito em va sorprendre amb uns regalets.

Em va regalar una flor groga (el color que més m'agrada) i una "gift card" de l'Olive Garden per $25. L'Olive Garden és un restaurant Italià, on es menja molt bé, que hi ha per aquí a la vora.


A l'endemà, un altre regalet: el Vito es va endur la Dina i la Lia al Parc per a que juguessin una estona mentre ell corria, i jo em vaig poder depilar!!!


Gràcies!!!


Aquí és una ruïna, depilar-se. Et poden cobrar $65 o $70 tranquil.lament, només per fer-te les cames! Com trobo a faltar la Fàtima i les depilacion a 3 €... Sort que tinc contactes que m'envien tires depilatòries del Mercadona... :)

1 comentari:

  1. Tela!!! Per aquest preu et deuen fer la depil.lació làser quasibé!!

    ResponElimina