16/9/10

Anem a Logan a veure el circuit

El dissabte 4 de setembre, vam anar cap a Logan per a fer la tirada. Vam pujar amb cotxe el canyó que es baixa fent la Marató i, un cop allà, jo vaig començar a córrer i el Vito, la Dina i la Lia van anar fent paradetes estratègiques per anar-me avituallant.

Tot i que la cursa té un desnivell mig del 0,8%, no ho semblava pas, perquè feia un vent molt fort en contra.

Després de 2h30', la Dina i la Lia ja tenien ganes de jugar, i aquesta foto és el resultat d'enfilar-se a sobre el Vito just quan disparava:


Vaig tan endarrerida amb el bloc que la marató va ser fa 2 dies, i jo encara estic fent l'entrada de 15 dies abans!

2 comentaris:

  1. Els que et llegim estem interessats en allò que ens expliques, no quan ens ho expliques, o sigui que ... TRANQUIL.LA !!

    ResponElimina
  2. No hi ha pressa... Pensa que aquest estiu heu fet moltes coses!!! Tot això necessita un temps per organitzar-ho i a més a més hi ha menuts que també et volen i necessiten!! Oi que ningú s'ha queixat????

    ResponElimina