21/9/10

Neighborhood Carnival

El dissabte 11 de setembre, dia en que tant Catalunya com els EEUU tenien coses per celebrar, vam anar a treure el cap al "Carnival" del veïnat. Ens havien deixat un paper a casa on anunciaven que el veïnat muntaria tot d'activitats per la canalla en un "cul-de-sac" de vora a casa.

Mentre el Vito se'n va anar a fer un vol amb bici, la Dina, la Lia i jo vam anar cap allà. Vam portar un "pot-luck item" (és qualsevol cosa de menjar per a compartir amb la gent d'allà) i vam anar directes a la taula del "face-painting".


Tant la Dina com la Lia es van voler fer una papallona. Aquí hi ha l'obra d'art:

Després van estar saltant molta estona a les "bouncing houses" (els inflables, clar i català). La Dina a dins, com una boja, i la Lia a la rampeta de l'entrada de fora, més prudent, agafada a la Mare...


La Dina es va trobar nens de l'escola i s'ho va passar pipa. A mi també em va agradar conèixer Mares de l'escola i saber on vivien.

Tot això era gratis i, com que també hi havia el nostre veí, li vaig demanar que qui ho pagava. Em va explicar que això ho munta l'església mormona (els del LDS -Latter Day Saints-) i que el millor és que ho fan per a fer passar una bona estona a la gent. I, de fet, sí que vaig veure un parell de xicots que devien estar "de missió", però no vaig veure que volguessin "repescar" a ningú... Fins i tot ens van presentar el Bishop de la parròquia (el bisbe) i no ens va venir pas a predicar res... :)

Total, que vam passar una bona estona i vam poder conèixer gent molt agradable del veïnat.

1 comentari:

  1. Que bé! Aquest veïnat ja és tota una altra cosa! Llàstima que ara vindrà el temps de fred i potser ja serà més difícil fer trobades d'aquestes perquè tohom es deurà enclaustrar més a casa!

    ResponElimina