24/6/12

XTerra Alabama

El dijous 17 de maig vaig portar el Vito a l'aeroport, que se n'anava cap a Alabama, a córrer un XTerra. La prova l'organitzava XTerra juntament amb la ITU (International Triathlon Union) i era el campionat del món ITU de triatló de muntanya. Per a poder-hi participar, havies d'anar amb la selecció del teu país, o sigui que el Vito va haver de demanar a la Federació espanyola de triatló si el podien apuntar. Evidentment, tal i com estan les coses, ell es va haver de pagar la inscripció, el viatge i l'estada. Com que era una prova ITU, s'havia d'anar amb el mono d'Espanya i s'havia de portar el nom i país estampat a davant i a darrera, utilitzant un tipus i mida de lletra específica (això ho vam haver de fer aquí, un cop vam rebre el mono).

La prova era el dissabte i, el divendres, el Vito se'n va anar a entrenar una mica pels voltants. Mireu què va trobar:





...Gestamp Alabama!!! Ja sabíem que era allà a la vora, però va fer molta gràcia veure la Planta en directe (des de fora, evidentment), amb el mateix logo de Gestamp que hi ha a Metalbages...

Aquestes són fotos que el Vito va treure del facebook (d'un noi que les va estar fent allà).

Aquí fent la transició de l'aigua cap a la bici:




Aquestes amb MTB...





El Vito deia que allà és tot molt verd. Hi ha molts arbres i és tot pla, amb la qual cosa l'únic que veus és arbres i més arbres... Una mica com a Finlàndia, que també és pla amb molts arbres...




Va dir que el circuit era molt bonic, tot per corriols, entre arbres...  No és els tipus de circuit que li va millor al Vito, així tot pla, amb molts zig-zags... per què ell no és tant explosiu, però li va agradar molt.



I això ja era la cursa a peu, també per dins el bosc.




Va acabar 8è, que està molt bé, però no es va acabar de trobar bé del tot, pel tema de la humitat. Feia molta xafogor, que al Vito no li va gaire bé, i corrent es va trobar la panxa rara.



La tornada va ser un caos... Li van endarrerir el primer vol i llavors ja va perdre el 2n. N'hi van donar un altre, que també va anar tard, i al final va arribar a les tantes...

4 comentaris:

  1. Ostres, ostres!!! 6è!!! No sé quants ereu, però no crec que fossiu 10, oi?? moltes felicitats vito!
    i... quina gràcia veure gestamp! Podries anar a demanar-hi feina, je,je...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, ai... no sé què ha passat... Sóc l'Olga, i com que feia molt que no escrivia aquí,és tot diferent,i no surto com a jo. El comentari anterior l'he escrit jo, i surt estrany, ja m'informaré de què he fet malament...

      Elimina
  2. Ah! jo pensava... qui deu ser aquest "Unkown"... Gràcies per dir-m'ho, m'has estalviat una bona estona d'estar intrigada... Em sembla que has d'entrar amb el teu usuari o bé de google o del que sigui, si no, surt com a anònim... Jo tampoc no ho sé gaire, perquè com que sóc la "jefa" del bloc, no veig les mateixes pantalles que tu...

    Una correcció: em vaig equivocar, el Vito va fer 8è... Però sí, n'hi havia bastant més de 10! :)

    Petons, Olga.

    Íngrid

    ResponElimina
  3. Ei, ja ho heu dit a la gent de Metalbages que heu fet aquesta troballa? Ja és casualitat passar just per allà al davant!

    ResponElimina