16/2/12

Contes - "Leopards"

Cada dijous, la classe de la Dina va a la biblioteca de l'escola i trien un conte o un llibre per a endur-se a casa. El poden tenir tota una setmana i, el dijous següent, tornen a anar a la biblioteca, tornen el llibre que tenien i n'agafen un altre.

De moment, la Dina ha triat uns llibres molt interessants, bàsicament d'animals, que ens han fet aprendre coses a tots.

Aquest cop, el llibre era de lleopards:


Evidentment, després de la Dina, la Lia també vol "llegir-lo" i que li gravem...

I la veritat és que (a part d'avui que no hi havia manera que recordés el nom del pobre animal) té una memòria molt bona i recorda paraules que ha fet servir la Dina quan el llegia, tot i només haver-ho fet una vegada!

Com es pot veure, jo estava molt preocupada per "l'estona de gravació"... És que si és molt llarg, em costa molt de carregar-lo al bloc, perquè ocupa molt i tarda molta estona... :)

3 comentaris:

  1. Llegeix molt bé la Dina i m'ha agradat molt l'entonació, s'adona quan ha de fer interrogatives!

    I la Lia ens ha fet aprendre per sempre més com es diu aquest animal, encara que potser quan sigui l'hora de dir-ho tampoc ens en recordarem!

    ResponElimina
  2. Ostres!!! Vaig supermedahiperendarrerida!!! M'ha fet molta gràcia la Lia parlant en català i de sobte et surt amb un "animal" amb una pronuncia ben americana!! O quan a dit que els lleopards "liven" aquí!! :D

    ResponElimina
  3. Ara ho hem tornat a escoltar tots i també ens petàvem de riure... Ara la cosa ha canviat... segurament la sentiràs tota l'estona en anglès i potser dirà alguna paraula en català... A no ser que jo estigui allà tota l'estona insistint en que parlin en català!!! :(

    ResponElimina