15/10/12

"Lagoon Day" a Orbit

El dia 3 d'agost Orbit plegava d'hora (a les 12h) per a celebrar el dia de Lagoon. És un dia que l'empresa dedica al treballador com a agraïment per la seva feina durant l'any. Els treballadors que volen poden comprar tickets per Lagoon molt bé de preu, per ells i la seva família o amics. També reserven un pavelló de picnic (aquelles taules i cadires amb una teuladeta) per a que, qui vulgui, s'asssegui allà a dinar en companyia d'altres treballadors. Jo ja no estava treballant a Orbit, però vaig poder comprar els tickets igualment (surten a menys de metiat de preu). Just feia un any, aquest mateix dia de Lagoon, jo estava fent una de les entrevistes de feina que em van fer abans d'agafar-me...

Aquest any les samarretes eren vermelles pels adults i blaves pels nens.




Em va agradar, perquè la Lia ja s'ho passava bé del tot a les atraccions... L'últim cop que hi havia anat jo (feia un any) l'havíem "d'enredar" una mica, per a que hi pugés, i a vegades li feien por i no ho gaudia, però aquest any ja era diferent!




Moltes les feien la Dina i la Lia soles, i feia molta gràcia veure-les allà, totes soles, ben "independents"...




Ens vam fer un tip de pujar als "cavallets" (no sé si es diu així, el típic "tiovivo")... i també van pujar molts cops als "coches-choques" dels petits, la Lia també tota sola! Et fas un tip de riure veient com condueixen i, sobretot, veient als altres pares intentant ensenyar a conduir el seu fill des de lluny quan estan embussats!

La Lia sabia sortir molt bé dels embussos, però quan era tot recte i no hi havia cap obstacle, anava movent el volant constantment sense necessitat i anava fent esses tota l'estona! Per més que li diguessis que no calia, que podia anar recta, ella tossuda, i no podíem parar de riure...

Per suposat, els "baby boats" no van faltar! També va repetir més d'una vegada!




Em vaig trobar molta gent d'Orbit que m'anava demanant com tenia el tema del visat... Tant de bo me l'aprovin i pugui seguir treballant!

2 comentaris:

  1. Això és com Port Aventura, però sense àrees temàtiques, oi?

    ResponElimina
  2. Sí, més aviat seria com un Tibidabo, potser.

    ResponElimina