13/9/12

El meu comiat a Orbit


El dia 30 de Juny se m'acabava el permís de treball i havia de deixar de treballar. Tot i que el meu visat estava en procés, no era efectiu fins el dia 1 d'octubre, o sigui que havia d'estar tot l'estiu sense treballar.

El dia abans de plegar em van fer una festa sorpresa!

Van preparar tot de menjar del que m'agrada a mi: tot d'ingredients sans per a fer una bona amanida ben complerta. I van convidar a tota la gent amb la que treballava i d'altra amb la que no treballava, però que sabien que érem amics...

Em vaig emocionar molt. Com sempre, llàgrimes avall!

Aquí és on hi havia tot el menjar. Anàvem passant amb el plat i anàvem agafant el que volíem.



Totes aquestes noies de color blau són les inspectores, que proven els productes que ens arriben dels proveïdors, per a veure si va tot bé o si n'hi ha algun de defectuós. Sempre van vestides com volen, però aquell dia hi havia una visita de "Home Depot" (una mena d'"AKI", que és un dels nostres clients més importants) i ens havien donat uns polos de l'empresa, per a que tot l'equip de Qualitat anés igual.




També hi havia gent de "Sales Support" (on havia treballat abans), enginyers de Disseny, Qualitat i Producció, gent de Suport Tècnic, Informàtics ...



Aquest és el pastís que em van fer. Sabien que m'agraden molt els colors alegres, (tinc un jersei que té aquests mateixos colors de l'arc de Sant Martí) i em van fer fer aquest pastís tan bonic i alegre, amb aquestes paraules que em van fer tornar a plorar...




Aquí estic amb la Joy, que és de "Sales Support" i és una persona maquíssima.




I aquí amb el Kevin, el meu jefe, que és un Sol com el del pastís.




Tot i que em vaig fer un tip de plorar cada dos per tres, va ser un dia molt especial per mi.


1 comentari:

  1. Nena això de la plorera et deu venir per via materna perquè jo quan veig la bondat i l'estimació de les persones també em poso a plorar!

    ResponElimina