10/7/12

L'Aniversari de la Dina amb els amics

El dissabte 9 de juny vam celebrar l'aniversari de la Dina amb els seus amics. Com que era jo sola a casa (el Vito era a Richmond fent un XTerra), no ens vam complicar la vida i vam encarregar la seva festa al My Gym (aquell gimnàs per nens petits on havia anat la Lia abans que jo comencés a treballar). Pots encarregar la festa d'aniversari i no t'has de preocupar de res. Fan fer activitats a la canalla i posen el pastís i les begudes. Tant és si fa sol com si plou, que ells estan bé a dins i no se t'esguerra res.

La Dina es va posar la samarreta de la "Birthday girl" i vam anar cap allà!






La majoria eren nens i nenes de la seva classe, però també vam convidar al Rodri i la Moni, i a la Kenny (la filla de la Mornie). O sigui que hi havia una mica de tot.

Van començar amb un escalfament... (la Lia era la més xica amb diferència, però ho va fer tot molt bé, com una campiona!).





Amb exercicis d'estirament personalitzats per a la noia que feia anys...




Aquí els van separar en 2 equips i havien d'aconseguir tirar tota "la porqueria" que podessin al pati del veí... Quan parava la música havien de parar i el que es quedava amb el pati més net era el que guanyava...


                                   


Aquí van muntar una tirolina i cada nen va fer un viatge... El Cory no es va agafar tan fort com la Dina...




Aquesta és l'entrada especial que van fer per a la Dina abans del pastís. No m'ho esperava i em va emocionar... 



Llavors van fer unes quantes fotos de grup: una fent la mona, una fent els forçuts, una fent cara maca ...




I aquest era el súper pastís. La veritat és que era més bonic que bo...




I aquí li van cantar l'aniversari feliç abans de bufar les espelmes:






Tothom s'ho va passar pipa i jo em vaig estalviar molts mal de caps!


Ah! He penjat el vídeo de l'òpera d ela Dina al you tube i he posat el link a l'entrada de l'òpera, al final de tot:

http://vitoingrid.blogspot.com/2012/06/lopera-de-la-dina-legend-of-dragons-egg.html

1 comentari:

  1. Aquí com a tot arreu: "Pagant, sant Pere canta"!

    Sí senyora, tot el que sigui estalviar-nos maldecaps, benvingut sigui!

    ResponElimina