4/7/12

Arriba un paquet d'unes companyes de Metalbages!

El dilluns 4 de juny, quan vaig arribar a casa després de treballar, em vaig trobar un paquet allà esperant-me! Era de dues amigues de Metalbages, i ja abans d'obrir-lo em va fer molta il·lusió...

La Lia estava ben enfadada perquè no era per ella... Últimament té problemes acceptant que els regals no sempre són per ella...

Quan el vaig obrir, el primer que va sortir van ser 2 samarretes preciosíssimes per la Dina i la Lia!

Les havia fet la Sònia, que és una artista! Les lletres eren fetes amb trossos de roba enganxats a la samarreta, amb tots els altres detallets: un llacet al començament del nom, un botonet a la "A" del final, i una papallona de feltre preciosa a baix a l'esquerra...

Ja es pot veure que a la Lia li va canviar la cara, oi?



A la Dina li va faltar temps per a posar-se-la i fer-se 2 cues amb les gomes que anaven de conjunt!!!

Si amplieu aquesta foto es pot veure els detalls de la papallona.





Es nota que la Dina es va fer les cues depressa i corrent, ella sola? :)

Heu vist quina cucada? Són fetes amb la mateixa roba que les lletres de la samarreta...




La Pilar també hi va afegir coses que em van agradar i alegrar molt.




Em va fer molta il·lusió el paquet, i tot el que hi havia a dins, no només perquè tot era preciós, sinó també pel fet de saber que hi ha algú tan especial que pensa amb mi. Moltes gràcies!!!

No havia dit que per Nadal també em va arribar una postal de Metalbages... amb dedicatòries de tots els meus companys del Departament i d'altres amb els que treballava d'aprop... Els que em coneixeu bé ja sabeu com sóc i no us estranyarà saber que em va fer plorar... Em va emocionar molt... Des que vaig començar a Metalbages a l'any 1988 m'hi vaig sentir com a casa i em va saber molt greu haver de plegar... Sempre serà una part molt important de mi...

2 comentaris:

  1. Que bonic tenir tan bons amics! Ja veig que la distància i el temps no han pas fet perdre l'amistat! Què deu tenir Metalbages que aglutini gent tan maca?

    ResponElimina
  2. El dia que puguem venir a veure-us, a part de la família, Metalbages serà una de les parades segures!

    ResponElimina