17/7/12

Les flors d'Orbit

L'any passat, quan vaig començar a treballar a Orbit, a l'hora de dinar me n'anava a fora a dinar en unes taules que hi ha a l'entrada, vora la font. Quan va venir el fred, van treure les taules i vaig començar a anar a dinar a dins a la "break room", que va ser quan vam comançar a fer el "grup de les amanides" :).

Aquest any ja no em podia esperar per a tornar a sortir a fora amb el bon temps... Al final, van posar les taules a fora altra vegada i vaig engrescar els meus companys de "lunch" per a que també sortissin amb mi. La part de l'entrada la posen tan bonica plena de flors de tota mena i de tots colors que cada dia pensava ue havia de dur la càmera i fer fotos.

El dia de Sant Antoni (felicitats avis!) vaig portar la càmera i vaig fer unes quantes fotos:




Goiteu quin bé de Déu de colors i diferent tipus de flors, totes ben atapaïdetes...




I aquesta és la font de l'entrada principal. La Nancy (la de recepció) diu que la va dissenyar l'amo. Tot i que estem just al costat de l'I-15 (l'autopista) i es van sentint els cotxes, només amb el sorollet de l'aigua que va rajant des de dalt la font / cascada i l'entorn tan colorit amb tantes flors, és com si estiguéssim una estona a les muntanyes! :)




També vaig fer un vídeo per a que es pogués veure tot l'entorn sencer. Hi surt el Manny, que deia que la meva amanida feia molt bona pinta...




Tots els que solíem dinar a dins junts, deien que valia la pena sortir a fora, perquè encara que estiguem allà mateix i sigui només per mitja hora, surts de les 4 parets i canvies totalment d'ambient. És com si desconectessis molt més.

2 comentaris:

  1. Encara hauràs d'agafar la carmanyola i anar-los algun dia a veure'ls i gaudir d'aquest jardí tan bonic!

    Això és una bona propaganda per l'empresa perquè demostren que el que venen, que és el reg, ho porten bé!

    ResponElimina
  2. Sí que els podria anar a veure, un dia per dinar, sí. Però ara no sé si segueixen sortint a fora, perquè potser ja fa massa calor... ens faltaria un parasol i un sistema de "mist" (una manguereta que es posa a dalt, amb uns "pitorros" que van deixant anat aigua pulveritzada) que ens anés refrescant! :)

    ResponElimina