24/3/12

Fem imants

Aquell mateix cap de setmana, el diumenge 15 de gener, vam fer uns imants que feia molt temps que volia fer.

Li vaig demanar a la Dina que em fes dibuixos ben alegres a dins d'unes rodones que li havia dibuixat jo. Havia anat a comprar aquesta cola ("Mod Podge") i aquestes "pedretes" de vidre que la gent posa als gerros amb flors seques o de roba/plàstic. Ja tenia imants rodons d'una altra vegada que n'havíem fet uns de diferents, o sigui que ja ens hi podíem posar!





Es tractava d'enganxar el paper amb el dibuix a la pedreta de vidre, com si "pintéssim" amb aquesta cola i, un cop sec, l'imant al paper, també amb aquesta cola.




Aquí teníem el resultat: uns imants preciosos i ben originals!





Ja m'he n'he endut uns quants a la feina, que tinc un parell d'armaris metàl.lics i, a part de poder penjar papers a l'armari, m'alegren el dia!

3 comentaris:

  1. Quina preciositat d'imants, l'artista gràfica ha fet uns dibuixos molt i molt bonics i la dissenyadora ha tingut molt bona idea, només us falta posar una paradeta per a vendre'n uns quants! Compte però, abans patenteu l'invent que hi ha molt espionatge industrial, bé, en aquest cas seria artesanal!

    ResponElimina
  2. Que "xulos"!!! Jo també he pensat això de la paradeta...

    ResponElimina
  3. Potser sí que ens ho haurem de plantejar, doncs... :)

    ResponElimina