7/2/11

La Lia ja "esquia" sola

Aquest diumenge, amb el casc, els guants, el buff i les botes d'esquiar ben perfumades de paella encara, vam anar cap a les pistes.

La Lia i jo ens vam quedar a la pista de la "Magic Carpet" (la cinta per a pujar cap a dalt -estil "telearrastre"-) que és la més plana que hi ha, per la gent que n'ha d'aprendre. La portava agafada amb un hula-hoop i així ella se sentia segura i jo no em rebentava l'esquena.


La Dina ja està com peix a l'aigua i, a la pista de la Magic Carpet, de seguida s'avorreix i vol pujar cap a dalt amb el telecadira.


Al cap de poca estona, ja deixava anar el hula-hoop i ella anava ben panxa, agafada al hula-hoop pensant-se que jo l'aguantava...


Això és la Magic Carpet:

Per sortir, no cal fer res, els esquís ja toquen la neu i baixes sol.

Vam parar a descansar una estona, i vam anar al "bar-restaurant" a menjar una hamburguesa i com es pot deduir pel color de la llengua de la Dina, també una porqueria...


I en tornar-hi, el Vitoi la Dina se'n van anar cap a dalt de tot, a fer la pista més llarga...

I jo em vaig quedar amb la Lia a baix i li vaig treure el hula-hoop. Ens havien deixat una mena d'arnès amb unes cordes llargues i vam anar fent així. Ja s'aguanta sola!!!



1 comentari:

  1. Aquestes nenes aprenen ràpid, aviat tots quatre podreu esquiar per tot arreu!

    ResponElimina