11/2/11

Celebrem l'aniversari del Vito

Per a celebrar els 34 anys del Vito, vam fer una bufada d'espelmes "col.lectiva" el vespre del dia abans.


Amb tants bufadors, era imposible que no s'apaguessin les espelmes!!! A més, com que la Lia faria 2 anys i mig el dia després que el Vito fes els 34, també va servir per a celebrar el seu "mig" aniversari.


Aquest pastís de poma el vaig fer seguint una recepta que em va donar la Mare i va quedar boníssim!


El dia del seu aniverari ens els vam anar a gastar sopant a fora. Vam anar al "TEPANYAKI", que és un restaurant on les taules són com barres de marbre que envolten una planxa. Llavors et ve un xef i et cuina el que has demanat allà al davant. És molt espectacular perquè comencen fent una flamarada a la planxa i després van fent el menjar tot fent "piruetes" amb els ganivets, espàtules, amb el menjar mateix...


Un dels xefs ve a les classes de ESL amb mi (és vietnamí) i el volíem veure, però resulta que aquell dia precisament tenia festa... Ai que hi haurem de tornar un altre dia...


La Lia tenia massa por del foc de les planxes per deixar-me anar i sortir a la foto! Felicitats Vito!

2 comentaris:

  1. Una bona cloenda de l'aniversari, tot fa una pinta boníssima, tant les verdures com el tall, que sembla pollastre!

    Per cert, el pastís t'ha quedat millor que a mi perquè t'ha pujat molt més, potser és perquè el vas fer amb farina integral!

    ResponElimina
  2. Sí, jo vaig demanar pollastre. El Vito havia demanar "Rib Eye Beef" (una vedella boníssima), però no surt a la foto.

    El pastís el vaig fer amb farina integral, sucre integral i, en comptes de llet de vaca (que no en gastem) hi vaig posar llet d'arròs. Una altra cosa que vaig fer diferent va ser posar-hi "Baking soda" en comptes de "llevadura Royal"...

    ResponElimina