7/2/11

Fem clips de floretes


Aquí a Utah és el més normal del món portar clips i turbants amb flors al cap. Fins i tot a les criatures acabades de néixer els posen com un gorret amb una flor enorme que gairebé és més gran que el seu cap.

Evidentment, la Dina i la Lia, quan les veuen em demanen que els en compri ("culito que veo, culito que quiero"), però valen $3 o $4 cada una, o sigui que ho anava deixant passar...

Finalment, em vaig decidir a anar a comprar material per a fer-les a casa i així aprofitaríem per a passar una bona estona i que ens sortissin més barates.

O sigui que vam anar a la botiga de "Crafts" i vam comprar els clips i un rotllo de cinta per una banda, i les floretes per una altra.

Vam fer tota la parada a la taula i, amb la pistola de silicona i un clip de model que ens havien regalat una vegada, vam començar les nostres manualitats.

Havia fet fotos de cada pas, però en descarregar la targeta de la càmera ens va fallar i se'ns van esborrar totes les fotos que hi teníem, o sigui que només tinc fotos del "producte final":


La Dina anava fent els dissenys (posant diferents capes de flors, i triant la peça que enganxàvem al mig) i jo anava enganxant.

Aquí n'hi ha una bona colla, totes ben diferents!


Ara m'hauré de deixar el cabell llarg jo, perquè elles poc se les posen... :)

1 comentari:

  1. ... O pots posar una paradeta ! Entre les flors i aquelles bosses tan "xules" que saps fer per posar l'ampolla d'aigua ja `pots muntar la teva empresa!

    ResponElimina