16/5/12

Un modelet per les Barbies...

Pels que no conegueu aquesta faceta meva, us diré que sempre m'ha agradat cosir, fer mitja, ganxet... No he tingut mai temps de fer-ho, perquè entre treballar, entrenar, fer les coses de casa i ara la Dina i la Lia, la veritat és que no queden hores ni per a dormir, però ara he trobat la meva estoneta...

Quan vaig a l'estació a buscar el tren per a anar a treballar, normalment m'he d'esperar 3 o 4 minuts, doncs jo, aprofitant cada segon com sempre, trec la llana i el ganxet i ... apa, a treballar!

I com que mica en mica s'omple la pica... amb uns quants dies d'esperes (i aprofitant també quan no hi ha wifi al tren), vaig poder fer aquests vestit per les Barbies:





Goiteu que contenta la Barbie amb el seu vestit nou! La pega és que el feia sense tenir una Barbie de model (ja només em faltaria endur-me una nina a la motxilla: entre l'ordinador, el dinar, l'aigua, un jersei per si de cas ...) doncs li costa un mica de passar pel cul (i mira que el fa petit)... però per ser el primer que faig i haver-me'l inventat, doncs trobo que m'ha quedat prou bé. M'agraden molt les faldilles, així acampanades i amb aquesta mena de ondulacions... :)

2 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bé i pensa que al ser de punt ja s'anirà donant i si no, poses la Barbie a règim!

    ResponElimina
  2. Gràcies Mare!

    No ho sé pas... ja fa dues setmanes que no li donem res de menjar i encara fa el mateix cul! :)

    ResponElimina