17/1/12

Halloween a Orbit

El dilluns de Halloween, el dia 31 d'octubre, a Orbit feien un concurs de disfresses. Jo vaig portar la meva disfressa de Bruixa (l'única que tinc).

Aquí estava amb la Mary Anne (treballa a Tech Support ajudant a la gent a que truca si tenen problemes amb algun dels nostres productes -els ensenyen a programar els "timers", o els envien peces de recanvi si en necessiten alguna, ...). És una Senyora molt dolça, que també baixa amb tren com jo.


Aquí estic amb la Melanie (al mig) que fa hores al nostre departament, ajudant si algú necessita ajuda amb alguna cosa, i la Jenn (la Secretària d'un dels jefes grossos, que precisament és el seu Pare).


Aquesta és la Nancy (la Recepcionista). Encara que no ho sembli és rossa! És del nostre departament (Sales Support) i fem torns per a substituir-la quan ella ha d'anar a buscar el correu, per dinar, i quan va a preparar el correu per a enviar.


Aquesta és la Julie (no sé com són els seus cabells de veritat, però els porta ros-castany). També és de Sales Support, però és d'una altra "Business Unit" (jo sóc de National -els clients grossos de US, Canada i Mèxic- i ella és de Regional -els clients més petits de US-. Em va ensenyar les primeres coses més bàsiques que vaig aprendre.


Aquesta és la Joy. És de la mateixa "Business Unit" que jo i m'ha traspassat Home Depot Mexico (Home Depot és com un AKI o FES MES).



Aquest és el Shawn, el director de RRHH, el que em va obrir la porta d'Orbit... Aquests cabells llargs no són seus... i això dels braços no són tatuatges, és una samarreta molt fineta (o "manguitos", no ho sé...) que duia a sota. Ara fa poc que va plegar... portava 11 anys a l'empresa i se n'ha anat a treballar en una altra... Em sembla que vivia molt lluny d'Orbit i havia de fer molta estona de cotxe cada dia... no sé si pot ser per això...


Aquests són tots els de RRHH, que anaven conjuntats! En aquesta empresa, RRHH sempre està organitzant coses (a part de les coses laborals, em refereixo). Vénen a ser com uns animadors de l'empresa. Munten festes, activitats, concursos... Està bé, per a respirar una mica entre tota la feinada.


El mateix dia, el meu departament va organitzar un "pot luck" de tardor... Aquí als EEUU quan es queda amb gent es sol fer això: és una trobada per a menjar, on cadascú porta alguna cosa de menjar per a repartir entre tots. Al meu departament, molt sovint organitzen festes amb menjar. Aquí es fa un horari pràcticament seguit (la gent sol fer de 8 a 5 amb una hora de "lunch") i hi ha gent que surt a fora a menjar alguna cosa, però també hi ha gent que es porta el dinar de casa. No és com a Metalbages, per exemple, que generalment tothom plegava de 2 a 4 per anar a dinar. Aquí la gent va marxant per torns (entre les 11h30' i les 2h) i sempre hi ha algú pel telèfon o pel que calgui. Llavors suposo que, com que està molt assumit que ningú no va a casa per a dinar, doncs representa que tots estem disponibles per a ajuntar-nos un dia i dinar plegats (sempre hi ha algú que es queda de guàrdia i fem torns), i com que això de menjar no els agrada poc... :)

Aquí vam fer un "pot luck" de sopes... Jo vaig fer l'escudella de carbassa de la iaia (també en dèiem escudella barrejada) i va tenir un èxit rotund! També van portar "chili" (que em sembla que és una mena de sopa amb mongetes negres), "hamburguer soup" (feta amb carn picada), "chicken noodle soup" (escudella amb pollastre i pasta) i no sé si alguna altra... També van portar uns bols de pa, que tenien forma i color de carbassa per a posar la sopa a dins.

La primera de la foto començant per l'esquerra és la Saranya, que és de l'Índia. El del costat és el Louie (és de les Filipines, però va viure molt temps a Hawaii). Aquella alta i prima del darrera és la Laurel (va començar potser un mes o dos deprés que jo), llavors hi ha el Sam, la Sue (també va començar un mes més tard que jo) i l'Aja. El Sam i l'Aja són de la mateixa Business Unit que jo i també m'ensenyen, igual que la Joy. Aquest cap ros deu ser la Melanie...


De postres també hi havia un bon repertori... hi havia "cupcakes" (aquestes magdalenes amb "frost" per sobre), una mena de pa de pessic, galetes decorades de Halloween, i la Joy va dur un formatge per a untar a les torradetes, que tenia melmelada de "jalapeño".


Això és tota la col.lecció de "Crockpots" amb les sopes a dins. "CrockPot" és una marca, però és el nom que es fa servir genèricament per a parlar d'aquestes olles elèctriques que couen molt lentament. Tenen una estructura exterior que és la que s'endolla i fa l'escalfor, i a dins s'hi posa una altra olla de ceràmica, que és on va el menjar. Pots posar-hi tots els ingredients al matí, per exemple, abans d'anar a treballar, i programar-la per a que cogui durant 9h, per exemple, a ritme baix (pots triar el nº d'hores que vols, i si vols ritme baix o alt, depenent del que facis), i l'olla va fent molt suau molt suau, i quan ja ha fet les 9 hores, canvia automàticament i es posa només a mantenir calentó. Així, quan arribes a casa ja tens el sopar a punt per a posar als plats. N'hi ha de més bàsiques, que no tenen per a posar les hores i que tu has de canviar de suau a fort, o a només escalfar manualment, però també n'hi ha que inclús les pots programar des del mòbil i fer-les engegar o parar... També n'hi ha de diferents capacitats.

Al Costco n'hi havia una d'oferta per $29 i ens la vam comprar pel meu aniversari. Ja l'hem fet servir uns quants cops i és una delícia! El pollastre amb escalònies (amb les meves variacions) ens queda "de muerte"!

Ah! aquí es veuen millor els bols de pa per a la sopa...



I aquest és un tros del nostre departament... El terra és de moqueta i aquests separadors entre cubicle i cubicle són com folrats de roba per apoder-hi clavar papers o el que sigui. El primer cubicle de l'esquerra (on es veu el penjador) és el de la Joy, després (allà on hi ha la jaqueta marró) ve el meu i l'altre és el del Sam. A l'altra banda hi ha l'Aja, després la Saranya i després el Quinn.


Aquest és el meu cubicle. No és tant petit com sembla en aquesta foto. Hi ha uns calaixos a mà esquerra i uns a mà dreta. I el millor de tot són les dues pantalles. És una passada per a treballar... és molt més fàcil de fer les coses si pots tenir les dues pantalles a la vista. Ah! a sobre de la pantalla dreta també hi ha un armariet, i a la part esquerra una postada.

Així potser es veu més gran, oi? La veritat és que hi estic molt còmoda i hi treballo molt de gust.


Això són les carbasses del concurs de carbasses d'Orbit. La del nostre departament és la primera de l'esquerra (era un "Angry Bird"). No sé si això també està de moda aquí a Catalunya... Em sembla que és un joc dels Ipods o alguna cosa així...

La del costat està feta amb tot de productes Orbit, l'altra no tinc ni idea del que representa, i l'última porta el símbol del reciclatge tallat (Orbit recicla i fins i tot marca uns determinats objectius). Tot i que la nostra era la més maca (:))... no vam guanyar nosaltres...



6 comentaris:

  1. Ostres aquest cubicles són molt iguals als que teníem nosaltres a IL; ara quan van traslladar-se a Bedford van fer servir la mateixa estructura però canviant els colors gris per crema que queda més lluminós!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si una cosa tenen aquests americans és que tot està fet en sèrie. En part va bé, si se´t trenca alguna cosa de casa (un pany, una aixeta...) vas al gran supermercat de bricolatge (Home Depot o Lowes)i trobes la mateixa peça exacta. No fa falta anar a perseguir al fuster o al llauner que t'ho va montar, perquè busqui en un dels pilots de catàlegs i a sobre t'acabi dient que això ja no es fabrica i ho has de posar tot nou... :)

      Elimina
  2. Quina gràcia que fan tot aquest reguitzell d'olles i aquest bé de Déu de menjar! I els bols-pa, en forma de carbassa, no es desfan quan hi poses la sopa dins?
    Una curiositat: vas haver de portar la teva Crockpot des de casa teva i al tren?

    ResponElimina
  3. Jo no el vaig fer servir, el bol-pa... si mengés tot el que ofereixen ja en faria dues com jo!!! No ho sé... suposo que no... no deuen deixar temps per a que es desfacin... :)

    No, jo no sabia ni què eren, les crockpots! Jo vaig portar l'escudella en una fiambrera gegant que tenim, que és on buidem la llauna gegant d'olives negres tallades que comprem al Costco -oi que no us les hem ensenyat mai??? ja la posaré un dia al bloc-, i un cop allà, em van deixar una de les 3 crockpots que tenen a la feina (allà procuren pel menjar! Fins i tot tenen un "foodicle" -paraula que s'han inventat ells mateixos per un cublicle per "food" que tenim allà-). Llavors em van explicar les meravelles de la crockpot i, al cap de poc, n'hi havia una d'oferta al Costco i ens vam decidir a comprar-la.

    ResponElimina
  4. Oi tant que hi ha els angry birds aquí també!!!! Tothom hi està moooolt enganxat!!!! És un joc en que has de matar porcs disparant-els-hi els ocellots aquests!! :)

    ResponElimina
  5. Matar porcs!!!???!!! Sona tot curiós! :)

    ResponElimina