5/1/12

"Enchanted Woods" al Treehouse


El dissabte 21 d'octubre vam anar al Treehouse a la festa de Halloween. Ja hi havíem anat l'any passat i aquest any vam voler repetir. Feien grups de canalla i anaven per diferents llocs del Treehouse on es trobaven diferents personatges de contes que explicaven algun problema que tenien i demanaven als nens que els ajudessin a resoldre'l. Era a l'estil del "trick or treat" de Halloween, perquè a cada "parada" els donaven un "treat" (o bé un gormanderia, o un llapis, o una goma, o una baldufa...)

La Dina i la Lia anaven de Rapunzel (la de la pel.lícula "Tangled" de Disney). Fa temps, un dia hi havia aquesta roba lila d'oferta, al Walrmart, i la vaig comprar. Primer els vaig fer unes faldilles acampanades i, quan després van fer la pel.lícula de la Tangled, viag afegir-los unes puntes, i vaig "dissenyar" el cosset. Fan molta patxoca, oi?

La Lia fins i tot posa com la Rapunzel!


Aquestes fotos les vam fer a l'entrada del Treehouse, que estava decorada ben bonica.


Abans d'entrar van estar pintant una mica, per a fer temps fins que no tocava al seu grup...



Els personatges d'aquest any eren variats, però n'hi havia una colla del "Mag d'Oz". Aquest era l'Espantaocells...



Aquest era el Lleó...

 
També hi havia la "Caputxeta Vermella" amb el Llop i la Iaia...



No puc donar detalls de les històries que els explicaven, perquè jo vaig anar a córrer (encara preparava la marató de NY) i el Vito no em va passar el "parte"detallat...



Però el que sí que sé és que s'ho van passar molt bé!



3 comentaris:

  1. Ja dic jo que d'aquesta feta encara ens sortiràs dissenyadora!

    Ah, i les models "guapíssimes"!

    ResponElimina
  2. Allà també tenen la caputxeta vermella??

    ResponElimina
  3. Sí, és diu "Red Riding Hood". I els tres porquets ("The Three Little Pigs"), i la Ventafocs ("Cinderella"), ... el que no tenen és el Patufet o el Gegant del Pi!... :)

    PD: Gràcies pel comentari!!! :)

    ResponElimina