21/10/11

El vestit de la Tangled


Un dia, al Walmart, feien oferta de rotllos de roba, i vaig veure uns roba lila, molt fineta, que vaig pensar que seria ideal per fer un vestit com el de la Tangled per la Dina i la Lia. La Tangled (més ben dit, la Rapunzel), és la nova princesa de Disney. Em sembla que a Espanya la pel.lícula es diu "Enredados". Aquí va sortir fa molt, i la veritat que és bóníssima. La tenim en DVD i l'hem mirat moltes vegades (tant grans com petits) perquè relament és una pel.lícula molt maca.

Total, que vaig comprar la roba, i vaig fer els patrons, més o menys a ull. Però amb el ritme de vida que portava, no podia avançar. Entre portar a la Dina a col.le, anar-la a buscar, anar una estona al gimnàs, les classes d'ESL, la Lia tot el dia amb mi, intentar que fes la migdiada, fer les coses de casa, ... no donava per més. Quan el Vito va acabar el col.le, vaig començar a posar-m'hi de debò, i aquí hi ha el resultat:


La Dina va estar tant contenta! Feia molt que l'esperava, i li feia molta il.lusió. I li queda de perles! La Lia, tot i no tenir el seu fet, estava feliç com un tornavís amb el seu banyador vell, i de 2ª mà!



Aquí la Dina posant per la foto... Intentava fer com la Tangled a la pel.lícula! :)



A partir d'aquí ja em vaig posar les piles per a acabar el de la Lia!

1 comentari:

  1. Quin vestit més maco que ha quedat i quina model més elegant! Estàs com la Tangled, Dina!

    A veure com li quedarà a la Lia!

    I tu Íngrid, ja pots començar a pensar en posar un negoci de vestits de pel·lícula!

    ResponElimina