4/11/09

Festa a l'escola de la Dina

Per a celebrar Halloween, van

fer una festa a l'escola de la Dina. Dies abans, van deixar un paper a l'entrada amb diferents tasques a fer i els Pares que podien s'apuntaven com a voluntaris. Jo em vaig apuntar a recollir les pizzes al "Little Caesar" a les 11 am, pel "lunch" de les 11:30.

Els nens i nenes van venir disfressats i la festa va començar a les 9:00 amb una mica de ballaruga. Després van decorar una cookie embetumant-la amb un "frost" verd (una mena de pasta de sucre i greix), escampant-hi una mena de gel vermell (que devia ser com un caramel de maduixa (?), i espolsant-hi cagarrets de xocolata i de tots colors per sobre. La Dina i la Lia (que també hi va participar -és clar!-) s'ho van passar pipa "emmerdant" (amb perdó) la galeta, però després no se la van pas menjar... Després tocava decorar "mini-pumpkins", aquest cop amb retoladors permanents. Aquí hi vaig participar més jo que elles... :). Una mica més de ballaruga, algun conte llegit per d'altres Mares, uns quants jocs amb premis ("treats"), i ... la pizza!!! Tampoc va tenir gaire èxit, pel que fa a les meves filles, però ja ens vam alimentar bé després!!!

4 comentaris:

  1. Déu n'hi do quanta activitat!! A mi m'han agradat molt les carbassetes petites. Suposo que a la Dina i la Lia també, oi?

    ResponElimina
  2. Qué macos que estan tots! Deuen ser el Rodrigo, la Dina i la Moni, no? Veig que apliquen allò de "cada terra fa sa guerra" perquè aquesta taula sembla exclusiva dels espanyols, oi?

    ResponElimina
  3. Si que s'ho monten bé els americans!!!

    ResponElimina
  4. Sí, són el Rodri i la Moni. Els havien asseguts separats, però no vegis com es busquen els un als altres... ÉS difícil fer-se amb l'altra gent quan no parles el seu idioma... A veure si mica en mica...

    ResponElimina