5/12/10

Thanksgiving a Park City

L'últim dijous de Novembre és "Thanksgiving" (el dia d'acció de gràcies) i a les escoles ja fan festa el dimecres i pont el divendres, o sigui que al final són 5 dies de festa.

És l'època de l'any on hi ha més moviment de gent, als EEUU: tothom fa algun viatge, o bé per plaer, o bé per anar-se a ajuntar amb la família, per a fer el famós sopar de gall dindi.

Nosaltres, com a bons viatgers, hauríem triat anar a fer un viatge de plaer, però com que la cosa no ens dóna, vam reservar una nit d'hotel, igual que l'any passat, a Park City (com a "premi de consolació").

O sigui que, el dimecres mateix, ens vam llevar després d'una nit de tempesta, vam treure la neu de davant de casa i vorera, vam anar a l'Aquatic a nedar una mica i, després de dinar, ja vam marxar cap a Park City.

Feia tant fred que, pel camí, el líquid de netejar els vidres del cotxe ni sortia, tot i portar anti-comgelant! (érem a uns -20º C). Un cop a l'hotel, ens vam instal.lar, vam estar una estoneta a l'habitació (mentre la qual la Lia va decidir que ja no volia portar més bolquers) i ...

... ens vam "equipar" per anar a la piscina, amb els vernussos de l'hotel i les Barbies!

Amb el fred que feia aquest any, l'aigua no estava prou calenta i ens va costar molt posar-nos-hi. Primer vam haver d'estar una bona estona al jacuzzi i llavors, amb el cos ben calentó, ja va ser diferent.

L'aigua del tros de piscina de fora, tot i el fred que feia, estava més calenta que el tros de dins, o sigui que no costava de sortir. Les cortinetes aquestes de plàstic (allà on hi ha el Vito i la Dina) estaven glaçades per dintre i tot!

La Dina i jo al tros de piscina de fora (la Dina sembla que plori, però era una de les seves cares de teatre per la foto :))

I a l'endemà al matí, uns bons ous amb bacon i torrada, per a començar el dia amb energia.

I per a acabar, una foto preciosa de les vistes des de l'habitació de l'hotel...

1. N'hi ha que no poden fer ni això o sigui que felicitats per aquesta estada en aquest lloc tan bonic i per estar tan ben acompanyats amb aquestes dues noietes tan trempades! S'ha de veure el cantó positiu, oi?