8/12/10

Faig 40 anys!!!

El dissabte 27, la Dina i el Vito em van sorprendre amb una caixa de doughnuts del Krispy Kreme i una planteta amb flors grogues preciosa... S'havien llevat abans que jo, i van fer una escapadeta amb el cotxe per a anar a buscar la sorpresa!


A la tarda, vaig fer-me un pastís jo mateixa :) i al vespres vam bufar les espelmes! Un aniversari sense espelmes, no és un aniversari! I 40 són 40!!!

Per si un cas, :), a l'endemà ho vam tornar a celebrar amb uns quants professors i família: el Jorge, que havia fet 31 anys el dia 5, la Pilala i el Mateo (de 4 mesos), el Juan, el Juan Carlos i la Chantal, amb el Rodri i la Moni, i la Rufi, la mare del Juan Carlos que està aquí de visita.

Tot i haver dit que no volia regals, em van regalar una màquina de deshidratar! o sigui que ja seguirem assecant fruita, vegetals, i els que se'ns pugui ocórrer...

Quan va marxar tothom, vam sortir a treure neu, que ja s'havia tornat a tapar tot, i a experimentar una mica amb la bici :)


Els cabells llargs de la Lia són perquè havíem anat a veure "Tangled" la nova pel.lícula de Disney de la "Rapunzel" i no hi havia manera de convèncer-la per a treure'ls-hi!

2 comentaris:

  1. Un aniversari ben lluït i amb molt bona companyia, no et pots pas queixar!

    ResponElimina
  2. A què et refereixes, a la companyia de les dues ampolles de "Marqués de Cáceres"... És broma...

    ResponElimina