5/12/09

Hem trobat uns bons amics!

En aquest estat és difícil trobar amistats per compartir les nostres afinitats. És l'estat més vermell dels EUA, això significa que són els més conservadors del país, on hi ha més republicans, en altres paraules, on hi ha més fans de l'antic President Bush. On hi ha més gent que creu que estem en perill i que s'ha de lluitar contra el terrorisme i contra tots els virus de la grip porcina. La gran majoria són anti Obama, anti socialització, anti sistema sanitari públic per tothom.... i segur que la majoria formen part de l'associació del rifle! De fet jo tinc nens i nenes a la classe que van a caçar amb els pares i llavors em porten els casquets de les bales per ensenyar-me'ls.... L'altra cosa que ens dificulta la integració és la religió que practiquen la majoria de gent d'aquí. "Benvinguts a la terra dels Mormons". No és que tinguem res en contra d'aquesta religió però nosaltres no compartim les mateixes idees. Com que la religió els prohibeix veure alcohol, ara ja hem descobert la tàctica per crear amistats.... Si algú ens convida a sopar els demanem: -Podem portar una ampolla de vi?
L'altre dia vam trobar una família que ens va respondre: -Oh, sí, ens encanta el vi! I Nosaltres vam respondre: -Doncs quedem! Ja portarem una ampolla de Rioja!
No sé si va ser la influència del vi o què però tot sopant ens va donar la sensació com si ens coneguéssim de tota la vida. La dona és japonesa i el seu marit és americà, nascut a la ciutat de Portland (pels esportistes, coneguda ciutat on va néixer la marca Nike, pels paletes catalans, coneguda marca de ciment), la qüestió és que tenim moltes coses en comú i tenen una filla que s'enten molt bé amb la Dina. Perfect match, got it!

4 comentaris:

  1. Què són els Mormons?!?!?!?!?!?!?

    ResponElimina
  2. Els Mormons són els seguidors de "L'Església dels Sants dels Últims Dies"...

    És bastant llarg d'explicar... però trobaràs més informació a:

    http://es.wikipedia.org/wiki/Movimiento_de_los_Santos_de_los_%C3%9Altimos_D%C3%ADas

    ResponElimina
  3. Us és fàcil trobar Rioja?

    ResponElimina
  4. Al costat del Walmart hi ha una licoreria i hi tenen vins i licors de molts països diferents. Vaig anar-hi a buscar mistela per la castanyada, però no n'hi vaig trobar... i com que vaig veure un "Sangre de Toro" em va fer delir i el vaig comprar. Valia 13 $, em sembla, l'ampolla (era un crianza del 98, si no m'equivoco). O sigui que sí que és fàcil. El que no sé és si és car...

    ResponElimina