17/8/12

Pa amb tomàquet a Orbit

El meu visat J2 amb el permís de treball caducava el 30 de juny, o sigui que fins que no tingués el meu nou visat H1B, havia de deixar de treballar.

Quan vaig plegar de "Sales Support" per a anar a Qualitat, vaig fer un pa amb tomàquet per a la gent del meu departament i el Kevin (el meu nou "jefe" a Qualitat), que també va passar per allà, el va provar i va dir que li havia agradat molt i que un dia n'havia de fer un per la gent de Qualitat...

O sigui que vaig pensar que els en faria un abans de marxar, i el divendres 22 de juny vaig portar les barres de pa, els tomàquets, l'oli, el pernil i un formatge manxego que havia comprat al Costco. Aquell dia hi vaig anar més d'hora perquè havia de plegar d'hora, que marxàvem a fer un triatló el cap de setmana, i vaig preparar esmorzar per a les inspectores i la resta de gent del departament.







Aquí no estan acostumats a aquest tipus de menjar i els va agradar molt, especialment el formatxe manxego, que aquí no se'n troba.


I és que el pa amb tomàquet, és el pa amb tomàquet!

3 comentaris:

  1. Sí senyora, i amb pa de pagès sucat amb "tomacons" encara més!

    ResponElimina
  2. Que bo!!!! Qui el prova... se n'enamora!!!
    Perquè no poses un xiringuito de pa amb tomàquet i embotits varis??? Segur que faries dinerons...

    ResponElimina
  3. Aquí embotits no se'n troben pas (a part del salami de les pizzes), però home, igual sí que per alguna d'aquestes festes podríem provar de fer la competència a les paradetes de hot dogs i pizzes...!

    Ei, qui ets? Em surt com a "Unknown"...

    I el pa de pagès, Mare, aquí no crec que el trobéssim pas!

    ResponElimina