5/5/11

XTerra Trail Run 21 km

El dissabte 9 d'abril, jo vaig córrer l'XTerra Trail Run (una mitja marató per muntanya). Estava preparant la Marató d'Ogden (que era al Maig), i el Vito em va dir que corrés aquí per fer una cursa abans de la marató. Tots els entrenaments que havia fet eren a la cinta del gimnàs, i els dissabtes per fora, tot ben pla i suau, i aquesta cursa era tota amb pujades i baixades insanes! Ja us podeu imaginar com em va anar...

La Dina i la Lia van estar ben entretingudes fent pastetes amb terra i aigua (no necessiten gaire res més!)

A part de les pastetes, es van dedicar a agafar marietes (que n'estave ple) i les posaven en un tancat fet amb tronquets i fulles... La Dina les anava a buscar i la Lia les vigilava... S'ho van passar d'allò més bé!


Jo vaig arribar amb 2h03' i una mitjana de pulsacions que feia por! Però va estar bé.


Resulta que vaig guanyar del meu grup d'edat (em sembla que no hi havia ningú més tan vell... :))

A la tarda, després d'unes quantes curses per l'habitació de l'hotel, vam anar a baix a la piscina.


El Vito va nedar una miqueta (la piscina era molt curta)...


i nosaltres en vam posar al jacuzzi, que l'aigua estava més calenta!


1 comentari:

  1. El millor de tot, aquest jacuzzi que es veu fantàstic, oi?

    I no et passis Íngrid, tu ets gran, la vella sóc jo.Tu fas al revés que la iaia Teresa que el que volia era ser gran però no vella.

    ResponElimina