23/8/10

Una mica d'aracnologia.


Des que la Dina va descobrir que hi havia una "Black Widow" (vídua negre) penjant d'una teranyina al jardí, m'he dedicat a observar els voltants de la casa i aquest exemplar és el quart que hem trobat. Aquestes aranyes són bastant tímides i no és normal que es dediquin a picar-te, però si per casualitat te'n pica una, has d'anar cap a l'hospital depressa i corrent.


M'he estat informant i per exterminar-les pots fer venir un exterminador de plagues que ruixi algun líquid tòxic (que potser et fa més mal a tu que a les aranyes), però tampoc et garantitza l'extermini total. En teoria si no les toques directament no es moren. Encara que ruixis el niu, si no hi ha l'aranya en aquells moment, no la mates. O sigui que em sembla que haurem de fer servir el cop d'espardenya de tota la vida.

Per si no hi arribo amb l'espardenya he comprat un líquid natural, fet amb oli de soja, que no és tòxic per les persones. En teoria mata les aranyes per contacte. Aquesta l'he ruixat ben ruixada i ara vull comprovar si realment és efectiu, l'he tancat a la fiambrera i a veure quan dura...

6 comentaris:

  1. Uff, no m'agradaria gaire trobar-me-la!!!
    Potser, si la teniu dins la fiambrera es morirà d'asfixia i no del líquid...
    Vigileu no s'escapi!

    ResponElimina
  2. A mi tampoc m'agradaria trobar-me-la, només el nom ja fa respecte, però amb tot el que expliqueu a més a més, el que fa és por, ja cal que aneu amb compte i afineu amb l'espardenya perquè si no ...

    ResponElimina
  3. Jo ja estaria cridant com una histèrica amb aquesta bestiola tan immensa!!!!! Quin IUIU!!
    Però si aquestes són les aranyes assasines de les pel·lis!!!!

    ResponElimina
  4. És que, Montserrat, aquí TOT és com a les pelis! :)

    ResponElimina
  5. Tela!! és impactant! Ja anireu informant de com li va a l'aranya!! A tu Íngrid, quan eres petita, i jo encara més, era jo la que et salvava de les aranyes i cuques vàries, t'enrecordes??

    ResponElimina
  6. A l'endemà al matí, el Vito, que és el que s'encarrega d'aquest tema (jo sóc igual de cagada que quan era petita, Olga), la va anar a mirar i encara estava viva, o sigui que el líquid no li va fer res! A la tarda, quan va arribar el Vito del col.le, ja s'havia mort, però d'asfíxia (per falta d'aire i excés de calor). Ara va fent "checkings" per assegurar-se que no n'hi ha cap més.

    ResponElimina