4/4/10

Ja ha arribat l'"Spring break"

Per fi han arribat les vacances de primavera!!! Aquesta setmana que ve no hi ha escola i el Vito tindrà uns dies per a descansar. Serien com les vacances de Setmana Santa, però han estat una setmana després de les que heu fet aquí.

Gairebé tots els professors espanyols han anat de vacances a Hawaii, però nosaltres ens haurem de delir i quedar-nos aquí, que no hi ha pressupost. Ja ens engresquem preparant les vacances d'estiu, que aviat seran aquí, i s'ha d'estalviar!

Aquest any és el primer que ens perdem la "Trobada familiar" amb la meva família. Cada any, des que la Dina era a la meva panxa, per Setmana Santa (tot i que el primer cop va ser per Nadal) ens trobem els meus Pares, els meus germans i parelles, i els meus nebots, per a passar uns dies plegats en alguna casa rural. Són uns dies molt especials on ens podem trobar tots (que ja som 21!!!) i tenim ocasió de passar una estona cada un amb els altres (molts cops, quan ens trobem pels Aniversaris o Sants, marxem que no hem pogut pas parlar amb tothom!). Esperem que us ho hagueu passat d'allò més bé!

2 comentaris:

  1. Sí que ens ho hem passat bé, almenys jo que m'estarrufo com una lloca amb tota la llocada!
    Us hem trobat molt a faltar, sobretot amb la xulada d'spa que hi havia a la casa. Hauríeu pogut fer-vos un tip de nedar perquè, tot i que la piscina era petitona tenia un mecanisme que feia dificultós el nedar, o sigui que, tot i fer menys braçades, el resultat era d'haver-ne fet més. Jo, ben repapadeta al jacuzzi que tenia l'aigua ben calentona i procurant no treure gaire el cos perquè fora feia molt fred!Els més "cagats" els grans, només em van acompanyar els néts!

    ResponElimina
  2. Ai!! Quin greu que no hi fóssiu...
    A la Duna li faltaves tu, Dina. I com que no hi eres anava darrera la Montserrat i també va jugar molt amb el Marçal (a futbol i amb la Nintendo!!)
    La Mare, ja no se'n recorda que també hi tenia una filla al jacuzzi, jo no em vaig perdre l'ocasió. Però ens va faltar ficar-nos-hi de nit!!

    ResponElimina