16/9/09

Aniversari laboral...


Aquest diumenge 13 de setembre va fer 21 anys que vaig entrar a treballar a Metalbages (la Pilar segur que se'n va recordar... :)). Sembla que fos ahir, que arribava amb el bus de l'empresa, a les 5h40' del matí i em rebien amb una bossa de caramels... (era el Sant de l'Amado Oliva, eh Pilar?)...

Tot i que, amb la Dina i la Lia, no tinc temps de trobar a faltar la feina, penso molt amb els meus companys. Espero que us vagi tot molt bé!!! Un petó i una abraçada des de Utah!!!

1 comentari:

  1. Com passa el temps! Entenc que pensis amb els teus companys com jo amb els meus i també amb la meva feina perquè al revés de tu jo no tinc ni la Dina ni la Lia, però intento anar omplint el temps lliure que tinc ara i vaig veient la resta de néts que són una bona colla!!
    Quan has anomenat l'Amado Oliva he pensat amb el seu fill i he recordat els bons anys de Castellbell!!

    ResponElimina