16/9/09

2n i 3r intent "fallido"


Ja fa unes setmanes, vaig provar d'anar a l'Aquatic Center i deixar la Dina i la Lia al "Day Care", per a intentar fer una mica d'exercici. La Dina s'hi va quedar encantada de la vida (les feines van ser per a treure-la d'allà, i això que ja tancaven!), però la Lia no s'hi va voler quedar de cap manera... Va preferir portar-me a pujar i baixar esgraons (d'això aquí en deuen dir "fer steps" :)).

Ahir vaig anar pel 3r intent... Ja vaig veure que no les tenia totes, i vaig dir-los a veure si li volien donar l'esmorzar (que el duia per si un cas). Quan el va veure va semblar que s'animava, però a la que la van asseure a la trona, va començar a plorar i a buscar-me... vaig marxar, pensant que es calmaria, però a la que portava una estoneta nedant, ja em van venir a treure de l'aigua dient que la meva filla em necessitava... Al cap d'1' ja era allà canviada, i la pobra Lia estava plorant desesperada... Entre que tenia son i que li estava sortint una dent (i ara em sembla que també un queixal), no era un bon dia per deixar-la... Esperarem un temps més...

1 comentari:

  1. La dita que "a la 3a va la vençuda" t'ha fallat!

    Paciència i temps al temps, ja arribarà el dia en que es voldrà quedar soleta.

    ResponElimina